Tidsfördriv.

Senaste

Låt du hörde: Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull
Film du såg: Final destination 1
Mat du åt: Fiskpinnar, potatis och filsås
Kram: En tjej på dagis
Puss: Hemlis
Känslan: Ilska
Resa: Härnösand
Glädje: Alla barn på dagis
Dröm: Att en vän dog
Person du träffade: Mamma?
Personen du pratade i telefon med: Anna
Personen du fick sms av: Anna
Gången du åt 7-eleven korv: Jag har nog aldrig ätit det
Gången du var utomhus: För en stund sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett tag sedan
Saken du köpte: Cigg

Allmänt
Ska bli skoj: Att åka till Härnösand på lördag
Ska inte bli skoj att: Kliva upp tidigt imorgon
Sparar till: Jag ska börja spara till en utomlandsresa
Pålägg som gäller: Jag vet inte
Önskar att jag var bättre på: Att vara ensam
Dagens dryck: Coca Cola
Vad saknar du: Min pappa och farfar
Tre band/artister: Takida, Medina och Lars Winnerbäck
Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, jobbat och stan
Brukar du svära mycket: Ja
Hur tidigt stiger du upp: Just nu, runt åtta
På helgerna: När jag vaknar
Vad ska du göra ikväll: Bara ta det lugnt
Hur många timmar sover du per natt: Det är olika
Vem är snyggast i världen: Ingen aning
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Göteborgarna och Stockholmarna
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag vet faktiskt inte
Längd: 163 cm, ingen aning
Vikt: ca 51 kg
Byter gärna garderob med: Alla kändisar med rum som garderob
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Det kommer jag inte ihåg
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, förväntansfull, rastlös
Jag tränar: Alldeles för lite
Jag ville bli när jag var liten: Snickare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback