26/7

Äntligen har jag fått pencillin så nu börjar jag känna mig som en människa igen, idag har jag i princip sovit hela dagen och det behövdes verkligen med tanke på att jag knappt sovit något som senaste veckorna. Imorgon ska jag försöka ta mig ner på stan för att köpa min biljett till Storsjöyran, jag är lite efter men eftersom att jag knappt varit hemma så har det varit svårt att köpa den men bättre sent än aldrig.

Just nu sitter jag och tittar på tv med mamma, väntar på att Criminal Minds ska börja. Så för att fördriva tiden kollar jag kläder på Nelly.com, lönen kommer ju imorgon så kanske ska ta och beställa något fint. Det återstår att se! Nu har jag ingenting mer att skriva så istället för att skriva om något helt meningslöst så säger jag puss och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback