God morgon!

Nu har jag gjort en ny blogg men kommer ändå att ha kvar nogg.se/emeliemattsson men jag tycker att den bloggen är lite tråkig så jag kände att jag behövde en ny. Mitt första inlägg i den här bloggen blev som ni ser en tävling som jag verkligen skulle vilja vinna! Det skulle göra mig sjukt lycklig. Just nu sitter jag på skolan och har ULS, vad förkortningen står för kan jag inte svara på. Men ska iaf göra en personbeskrivning om någon och jag ska skriva om en tjej som blev sexuellt utnyttjad av sin pappa från att hon var mycket liten till tonåren. Jag ska läsa en bok om henne som heter "Ulrikas sista strid", den handlar mycket om hennes liv idag och hur hon har tagit sig dit. Den verkar vara jättebra, berättar mer om den när jag läst klart den. Det lät som om vi skulle se en film också snart, 3000 miles to Graceland hette den tror jag.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, ska jag berätta mer om vem jag är eller vad ska jag skriva? Jag kan skriva ett inlägg senare om det, så får vi se. Egentligen skriver jag inte en blogg för att få en massa läsare utan att få ur mig allt jag har inom mig. Så om någon orkar läsa så blir jag jätteglad! Nu ska jag ha rast och gå ut och ta mig en rök. Jag skriver mer senare, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback