27/1

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Det började med att jag åkte till Emma vid nio imorse för att vi skulle på en föreläsning om sex och samlevnad, trodde vi. Men det visade sig att föreläsarens plan var inställt pga dåligt väder så istället hade vi håltimme fram till klockan halv ett. Då satt jag, Emma och grabbarna och spelade kort. Sen hade vi fritidskunskap, först tittade vi på någon dålig faktafilm som vi sett förut och efter det skulle vi komma på vad vi skulle göra för att uppnå alla mål i kursen. Sen fick vi sluta, då gick jag och Emma hem till henne för att vi skulle ju som sagt träna. Men det gick inte så värst bra pga att jag inte fick testa gratis utan behövde betala 150 kr för att få testa tre gånger, Emma betalar 300 kr i månaden på sitt gymkort men jag skulle betala ett pris på tre gånger som var hälften av det hon betalar på en månad. Hur fan tänker dom? Men iaf, vi gick upp till Emma och spelade kort och fikade lite, efter en stund kom Dennis och då spelade vi lite mer kort innan det blev middag. Efter middagen drog vi ner till en lokal som Dennis och ett gäng har för att dansa bugg och sånt i, jag och Emma följde med för att titta på när dom dansade. Det var sjukt kul, Dennis försökte få oss att lära oss att dansa men icke, sånt är ingenting för mig. Vi var klara där vid typ halv tio och då gick jag upp till Emma för att hämta mina saker och sen tog jag bussen. Blev tvungen att springa till den så nu har jag sträckt foten och det gör sjuuuukt ont! Jag hoppas att det är bättre imorgon. Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon, ha det bra och sov gott. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback