23/1

Igår var det fest hos min kära vän Kajsa, det var en hel del folk där och det var kul. Festade med folk jag aldrig trodde att jag skulle festa med från skolan! Jag drack inte så mycket pga att jag är börjar bli less på sånt plus att jag inte förstår varför man måste bli stupfull varenda gång man dricker. Förr var det annat så jag antar att jag har "växt upp" och lagt sånt där bakom mig, det är jag riktigt stolt över mig själv för. Plus att jag tycker att man kan lägga pengar på något bättre som t.ex spara dom så att man kan göra något riktigt kul senare, det är iaf vad jag tänker börja göra. Funderar även på att sluta röka också så att jag har mer pengar att röra mig på i månaden.

Jag har blivit en annan människa nu, jag är inte längre den person jag var i somaras. Jag har mognat och märkt att det finns viktigare saker i livet än att dricka alkohol och bete sig som en skit, rent ut sagt. Visst hade jag kul på den tiden men man kan ha roligt utan sånt också. Jag har testat det mesta så det är kanske dags att börja ett nytt liv nu. Så nu tar jag mig i kragen och lämnar det gamla bakom mig och börjar om på nytt!

Just nu har jag ingenting att skriva, det kommer kanske ett nytt inlägg senare.
Nu ska jag och familjen beställa pizza och det ska bli sjukt gott tycker jag iaf!
Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback