Gratis tidningsprenumeration!

Vem vill inte ha en gratis tidningsprenumeration? Du som har blogg har nu chansen att få en på ett värde mellan 120 och 450 kr. Allt du behöver göra är att skriva ett blogginlägg om detta och skicka länken till ditt inlägg till tidningskungen.se så skickar dom en prenumerationskod till dig! Jag tackar iallafall inte nej till en gratis prenumeration, gör du?

Tidningskungen.se säljer endast tidsbestämda prenumerationer vilket betyder att prenumerationen avslutas automatiskt efter att du fått de antal nummer du beställt. Det finns en hel hög med tidningar och prenumerationer du kan välja bland och om du provar en prenumeration nu så får du dessutom välja en dvd-film. Dom flesta tidningar som säljs ute i butiker finns att välja bland så det finns något som passar för alla. Så gör som jag och skriv ett inlägg om detta i din blogg! :)

Jag tycker att tidningskungen är en bra sida eftersom att dom har många prenumerationserbjudanden, jag tycker att det är riktigt billigt att starta en prenumeration hos dom för om man tänker efter på vad tidningarna går på styck så är det billigt. Och när man fortfarande går i skolan så har man inte speciellt mycket pengar så då är det riktigt stort plus! Inne på hemsidan finns det tidningar för alla åldrar och för båda könen. Det finns en tidning för varje människa, jag vet inte riktigt hur många sorters tidningar det finns att välja mellan men jag kan lova att det är en hel del.

Tidningar som jag helst läser är såna här som är speciella tjejtidningar som t.ex FRIDA. Det är en tidning som jag verkligen gillar eftersom att den riktar sig mest mot ungdomar och det tycker jag är bra. Andra tidningar som t.ex SOLO och Veckorevyn riktar sig mot alla tjejer/kvinnor, dom gillar jag också att läsa men helst läser jag Frida. Så jag kommer nog att välja en prenumeration från FRIDA.


HÄR hittar du informationen du behöver för att kunna få en gratis prenumeration.

Postat av: Emelie

ÄNTLIGEN!

Nu kan jag lägga till dig på Bloglovin'! Har inte kunnat det med din andra, för den "hittar inte" adressen. Skithuve!



Love you <3

2010-02-16 @ 21:04:48
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback