5/2

Idag säger vi grattis till min kära storebror som fyller 26 år! Men trots att han har levt i så många år så blir han aldrig stor. Ikväll blir det fest här och jag känner inte för att vara med, jag har ju sagt att jag ska sluta dricka alkohol och då är det lika bra att jag inte är hemma. Så jag tänkte åka till Emma och umgås med henne och Dennis om det går för sig, annars tänkte jag typ låsa in mig på rummet så att jag slipper alla fulla och jobbiga människor. Jag hatar att vara bland fulla människor när jag är nykter själv, då blir jag irriterad på minsta lilla och då slutar det med att jag blir arg och går därifrån. Idag hade vi bara idrott från kvart över åtta till halv tio, då hade vi dans och efter den var dagen slut för våran del. Då gick vi och käkade lunch och efter det gick jag, Emma och Dennis på stan, vi skulle hjälpa Dennis att shoppa några snygga kläder för det han har nu kan han inte längre gå runt i. Det slutade med att vi köpte två koftor, en t-shirt, en tröja, ett par jeans och ett par skor. Alla kommer att typ ramla baklänges när dom ser honom på måndag, för den där stilen har han aldrig haft och så passar han så sjukt bra i det! Han har pratat länge om att han vill fylla på sin garderob med nya kläder så det här är en bra början plus dom där två t-shirtarna han fick av mig och Emma när han fyllde år. Nej, men nu ska jag kissa och röka. Vi hörs sen, puss!
Postat av: Anonym

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback