4/2

Just nu känner jag för att lägga mig ner och bara skrika högt för just nu går ingenting som jag vill..
Men det enda som gör att jag orkar ta mig igenom dagarna är att Emma och Dennis finns där för mig!
Och just nu har inte Emma heller det så bra så jag försöker att finnas där för henne så mycket jag kan,
men det är svårt eftersom att jag mår piss själv. Jag vill ha en vändning nu, jag vill må bra på riktigt.

Nej, nu orkar jag inte deppa mer. Sitter just nu och spelar kort med Emma, Dennis och lillebror.
Vi spelar utslagspoker och jag har tänkt att vinna nu. För man säger ju, tur i spel och otur i kärlek.
Så eftersom att jag har otur i kärlek så borde det ju betyda att jag har sjukt jävla tur spel & sånt!
Fast det verkar inte som om jag har någon tur i spel heller, så vafan är det för fel på mig alltså?

Ja men hej då!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback