17/2

Jag måste erkänna att jag är typ sämst på att skriva blogg, jag har aldrig något vettigt att skriva.
För vem vill egentligen höra om mina tråkiga dagar? Jag måste ta och skaffa mig ett roligt liv snart!
Men iallafall så har jag varit hemma ifrån skolan idag också, jag kände igårkväll att jag inte orkade.
Fick inte sova så länge som jag vill för Emma ringde mig elva och sa att hon skulle komma till mig,
men det var riktigt skönt med lite sällskap, plus att hon vet exakt varför allting är som det är just nu.
Emma har ett hjärta av guld, världens finaste vän, som förstår mig och lyssnar på mig oavsett vad.

Nu ska jag snart äta en hemmagjord pirog som mamma håller på att göra nu, det luktar sjukt gott.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske någon vill hitta på något? Annars blir det väl en film :)
Nej, nu ska ta mig en rök. Men jag kanske skriver något sen om jag har något vettigt att skriva då ist!


BTW, KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED BLOGGDESIGN?
Jag kan inte sånt så jag behöver massor av hjälp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback