1/2

Samma visa igen, har inte haft tid att skriva något. I fredags tog jag och Emma det bara lugnt, det var sjukt skönt! I lördags fick vi däremot sovbesök av Jonathan och Anna, fyra personer i min dubbelsäng är trångt och varmt, vill jag lova. Vi kikade på film som Jonathan hade hyrt, en var bra och dom andra två sög. Somnade sjukt sent men var ändå uppe tidigt, alla åkte hem till sig och jag duschade och sånt där. När jag var klar åkte jag till Emma och efter en stund drog vi till tågstationen för att möta Dennis som kom hem från Sundsvall. Han fyllde ju år igår också, lilla Dennis blev hela 18 år! Han fick present av mig och Emma också, två sjukt snygga t-shirtar. Var hos Dennis hela kvällen och chillade.

Idag hade vi bara FSF och sen slutade vi elva, drog hem till Dennis ganska direkt och chillade. Sen kom Jonathan och Erik hit också för att fixa lite grejer, det var kul att umgås med dom också. För en stund så åt vi middag, det blev köttfärssås och spaghetti. Sjukt gott alltså, Dennis är kung på att laga mat! Just nu ligger Emma och han i sängen och typ sover, sjukt roligt sällskap eller inte! Datorn får roa mig lite istället. Nu ska jag ut och röka, vi hörs! Puss.



-
Jag vill vara din, sötnos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback