Vi kanske är såna som i slutet får varann.

Jag hoppas att du har hittat tjejen du verkligen vill vara med. Jag hoppas att hon får dig att le. Jag vill inget annat än att se dig vara lycklig. Du brukade vara det bästa jag hade men så länge du finns kvar i mitt liv så överlever jag. Jag kommer alltid att älska dig och jag kommer alltid att finnas där för dig, jag hoppas att du vet att jag bara finns ett telefonsamtal bort. Jag önskar att det var lättare, att inte avståndet höll oss isär. Allting hade varit annorlunda då. Allting hade varit så mycket bättre. Jag försöker lägga känslorna åt sidan, precis som du sa men det är så svårt att lägga undan så mycket kärlek. Jag försöker gå vidare och hoppas på att vår tur kommer. För är det meningen att det ska vara du och jag så får vi våran chans en dag. Det gäller bara att inte ge upp hoppet. Just believe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback