Dag 22 – Det här upprör mig

Det som verkligen upprör mig är hur vissa föräldrar behandlar sina barn, jag tänker inte på någon speciell men människor som misshandlar sina små barn bara för att dom skriker eller inte lyssnar på vad föräldern säger. Det gör mig verkligen förbannad, hur tänkte dessa människor när dom skaffade barn? Dom måste ju ha förstått att det inte skulle bli en dans på rosor. Jag skulle aldrig någonsin kunna lägga en hand på mitt barn, hur jobbig han/hon än är. Det hör till, barn skriker och tjatar, det är självklart att dom inte alltid lyssnar. Ibland är det bara för att jävlas men det är så det är. Så alla som misshandlar sina barn, psykiskt eller fysiskt borde utrotas för planeten.
Postat av: Sandra

Tävlingen om en personlig design till ett värde av 400:- är avslutad. Vann du? http://motherhood.blogg.se/2010/december/vinnaren-av-en-personlig-design-ar.html

2010-12-25 @ 16:24:28
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback