Dag 21 – Ett annat ögonblick

Det var en morgon i april 2007. Jag blev väckt av att mobilen ringde, någon ringde en signal med skyddat nummer. Jag undrade vad det var för en idiot och sedan somnade jag om. Efter en stund fick jag ett sms och när jag läste vem det var ifrån flög jag ur sängen, jag kunde inte tro att det var sant. Smset var från en person som ville be om ursäkt för hur han hade behandlat mig och ville träffas för att prata. Min första tanke var, är detta ett skämt? Men vi bestämde träff och några timmar senare stod han där framför mig. Jag kunde fortfarande inte tro att det var sant. Jag kunde aldrig tro att han skulle ligga bredvid mig igen, att han skulle få mig att skratta mycket så att tårarna rann. Jag hade det finaste i mitt liv bredvid mig igen. Det var och kommer alltid att vara den bästa dagen i mitt liv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback