Dag 11 - Mina syskon

Jag har tre syskon. En storebror, en lillebror och en lillasyster. Min storebror heter Andreas och är 26 år. Min lillebror heter Tobias och är 18 år. Min lillasyster heter Evelina och är 16 år. Alla mina syskon betyder så otroligt mycket för mig, jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dem alla tre. Visst bråkar vi ibland men vilka syskon bråkar inte? Jag kan inte tänka mig att det finns ett enda syskonpar som är bästa vänner dag ut och dag in. Men iallafall, jag älskar er mer än allt annat på jorden. Jag vill aldrig förlora er, jag skulle inte vara samma person utan er. Ni är helt underbara men ibland är ni det värsta i mitt liv. Trots det så skulle jag inte kunna byta ut er mot någonting i världen, jag älskar er i all evighet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback