Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Emelie Mattsson Lundqvist och är 20 år. Jag föddes på Östersunds sjukhus den 19 juni 1990. Jag bodde i Torvalla med min familj fram tills 1998 då jag flyttade till Körfältet tillsammans med min mamma och mina syskon, där jag än i dag bor. Vi har även två katter. Jag går just nu sista året på Barn- och fritidsprogrammet, som enligt mig själv är en jättebra linje. Innan jag började Barn och fritid gick jag IV i två år pga att jag inte brydde mig alls i skolan i nian. Idag är jag glad att jag inte hoppade av efter de där två åren på IV.

Jag är en person som alltid sätter alla andra före mig själv. Så länge alla i min närhet mår bra så finns det inget annat som spelar roll. Jag är oftast väldigt glad och älskar att skratta tillsammans med mina vänner. Jag har alltid haft väldigt svårt att lita på folk men det finns några få som jag kan berätta allting för.

En kort presentation av mig själv, jag vet inte vad jag ska berätta mer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback