8/12

Idag har jag varit på min fina praktik, jag tycker så mycket om att vara där. Alla barn och all personal är helt underbara. Det där är ett ställe som jag verkligen kommer att kunna jobba på i framtiden. Jag känner mig som en i "familjen", helt underbart. Det har inte varit något speciellt som hänt idag. Men efter praktiken var det bara att knata ner på skolan för att ha nationella prov i Engelska B. Vi hade läsförståelse och det gick käpprätt åt helvete. Hoppas att hörförståelsen går bättre på måndag. Sen är det bara den muntliga delen kvar som blir i januari.

Min klänning kom idag också, har inte provat den ännu men den sitter nog fint. Om ca en halvtimme blir det Grey's Anatomy och sedan Nikita. Sitter just nu och läser mina och Anna's gamla bloggar, hahahahah. Fyfan vad rolig man var förr. Men ett gott skratt förlänger livet.


Nyårsafton 07/08
Vi var sjuka män.

Postat av: cizsi

åhåå, tack för tipset. Funderar nämligen på att beställa i fler färger ;)

2010-12-09 @ 11:00:54
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback