5/12

Igår åkte jag till Maja och André för en myskväll. När jag och Simone kom dit hade Maja tagit fram en massa ingredienser så vi bakade tre sorters kakor - Bregottkakor, Hallongrottor och Chokladsnittar. Det blev riktigt gott! Efter det satt vi bara och glodde på tv innan vi kom på den smarta idén att vi skulle göra något åt det äckliga rödvinet dom hade hemma så vi gjorde Sangria. Det blev riktigt gott, gick ner som saft. Vid elva dissade Simone oss och åkte hem, jävla tönt. Så jag och Maja drack vidare medans André och Put brottades i sängen? Haha. Efter en massa tv-tittande blev jag trött och gick och la mig, hade riktigt svårt att somna då jag är så jävla förkyld.

Idag har jag och Maja bara suttit framför dumburken och glott. Vi har tittat på i princip allt. Åkte hem strax efter fyra och efter middagen kom Rebecca och Esmerlada hit så jag har myst en massa med fintjejen. Nu ska jag se klart på Vem kan slå Filip och Fredrik? och sen tänkte jag säga tack och godnatt. Vi hörs imorgon, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback