26/12

Idag började mellandags-rean så idag har jag varit på stan för att se om jag hittade något som var värt att lägga pengarna på. Jag hittade faktiskt en hoodtröja, en bolero, mascara och foundation så jag är nöjd. Ska lägga upp bilder på det lite längre ner i inlägget. Imorgon ska jag ner på stan igen med mamma och mormor. Lade undan två skjortor som jag behöver smakråd på.

Nu har jag precis ätit mat, blev latmat idag. Pizza som man värmer i ugnen och bea, satt fint i magen. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, städa rummet kanske men orken brukar inte finnas där. Men det måste göras innan Anna kommer och hon kommer någon dag nu i veckan. Hon ska fira nyår med mig här i Östersund, underbart! Nu peppar jag som fan till nyårsafton, hoppas att den blir oförglömlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback