2010.

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? absolut

- dog någon som stod dig nära? nej

- vilka länder besökte du? jag har bara varit i sverige iår

- är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? han den där

- vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? det är så otroligt många

- största misstaget? jag har inte en aning

- har du varit sjuk eller skadat dig? ja, ramlade så jag skadade axeln 

- bästa köpet? nyårsklänningen

- vad spenderade du mest pengar på? cigaretter. 

- gjorde någonting dig riktigt glad? det är för mycket

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? mohombi - bumpy ride & oskar linnros - från och med du

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare 

- vad önskar du att du gjort mer? tränat 

- vad önskar du att du att du gjort mindre? rökt 

- hur tillbringade du din midsommarafton? i häggdånger med anna 

- har du druckit alkohol i år? ja

- har du vart stupfull? ja 

- har du sett någon varit full? självklart

- blev du kär i år? jag har alltid varit kär 

- hur många förhållanden? 0

- favoritprogram i sommar? kungarna av tylösand 

- bästa boken du läste i år? 14 år till salu

- största musikaliska upptäckten? daniel adams-ray

- något du önskade och fick? ingen aning

- något du önskade dig men inte fick?
ja

- finns det något som skulle gjort 2010 bättre? ja, självklart

- hur skulle du beskriva din stil 2010? min egen

- vad fick dig att må bra? mina vänner och familj

- vem saknade du? flera stycken

- fått någon ny vän? självklart

- årets besvikelse? att en nära vän förändrades

- årets bästa? johan 

- årets tältning? ingen alls

- vad gjorde du på din födelsedag 2010? festade med vänner

- sammanfatta 2010! allting händer utav en anledning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback