9/8

Nu har jag inte skrivit något sen i lördags så tänkte berätta lite vad vi har gjort dom senaste dagarna.

I lördags var vi som sagt ut, åkte till Towe för att förfesta. Det var jätteroligt att umgås med henne igen, det är något år sen nu. Vi satt ute på hennes uteplats och pratade skit och drack. Vid tolvtiden åkte vi in till stan och hamnade på G3, fan vad länge sen jag var där inne. Träffade mycket roligt folk. Sen när krogen stängde blev det donken, efter det hamnade vi på akuten, varför vill jag inte berätta här men det gick iallfall bra. Somnade på en gång när vi kom hem.

Igår mådde jag skitkonstigt hela dagen, helt plötsligt tappade jag känseln på hela högersidan, kände ingenting. Det var fan det äckligaste jag varit med om, kunde inte ens prata för tungan hade också domnat bort. Så vi tog det bara lugnt och tittade på film, det blev Vinterviken, Jumanji och The Hangover. Sen somnade vi gött.

Idag har vi heller inte gjort så mycket, hämtat ett paket och så. Nu har vi precis lagt in alla bilder från i lördags på Bilddagboken och Facebook, så in och kolla nu! Nu sitter vi och äter glass och varma blåbär, mumma och sen lär det väl bli någon film innan vi går och lägger oss.

Imorgon ska vi på stan med Towe och Lucas, sen blir det filmkväll hos henne. Hoppas att Simone följer med också. Imorgon får jag förhoppningsvis min byrå också, jag håller tummarna! Då blir det kanske lite ordning på mitt rum. Men iallafall, vi hörs imorgon. Puss och hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback