5/8 - Untraceable.

Världen förtjänar inte dig.. Du är det finaste jag vet!


Ikväll har jag tittat på film igen med mamma och Andreas, den här gången blev Untraceable. "Jennifer Marsh arbetar på FBI:s avdelning för internetrelaterade brott. Hon trodde hon hade sett allt, tills hon stöter på en mördare som lägger upp sina offer på nätet, och dödar dem med hjälp av sin hemsidas besökare." Riktigt bra film faktiskt, jag tycker att ni borde se den om ni gillar riktigt spännande filmer. Nu tänkte jag gå och lägga mig, ska upp och tjata med mamma på stan imorgon. Känner att jag behöver lite nytt i garderoben, kläder kan man aldrig ha för mycket av eller vad säger ni tjejer? Jaja, godnatt på er allihopa. Sov så gott! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback