3/8

Fan vad klockan blev mycket helt plötsligt, tiden bara rann iväg men det beror nog på att jag har tittat på två filmer nu så har inte direkt haft koll på tiden. Först tittade vi på The Uninvited och sen The Last Song. Det är två riktigt bra filmer men den första filmen har jag sett innan så den var inte så speciell nu. Men den andra filmen, fyfan vilken bra film. Jag älskar filmer som berör en och det gör verkligen den. I inlägget innan kan ni läsa om vad filmen handlar om, jag rekomenderar den till tusen. Reign over me som vi såg igår var också sjukt bra, den kan ni också läsa om i ett av mina inlägg. Imorgon blir det antagligen ännu mera film, har sjukt många på datorn nu. Berättar mer om dom andra filmerna när jag har sett dom.

Igår eller vad man ska säga så umgicks jag lite Ellen, Liam, Kajsa och Magnus. Det var riktigt roligt. Kändes riktigt skönt att få umgås lite med Ellen eftersom att det var ett bra tag sen vi gjorde det sist. Det är en människa jag verkligen har saknat. Förhoppningsvis hittar vi tillbaka till varandra igen. Nu tänkte jag iallafall gå och lägga mig innan jag somnar sittandes. Skriver mer imorgon eller en annan dag. Puss och godnatt!

Postat av: Cindy Åkesson

Fin header :)

2010-08-03 @ 23:50:51
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback