29/8

Igårkväll fick jag besök av Simone, det var mysigt. Vi chillade och sedan tittade vi på Remember me, den filmen blir man inte less på. Fast jag såg inte hela, kunde fan inte hålla ögonen öppna efter ett tag och så dog datorn senare också. Så vi fick titta klart på filmen idag istället, när den var slut så tittade vi på Dear John också. Det var helt okej, inte den bästa filmen jag har sett men den gick att se. När den var slut så gjorde vi inte alls mycket, Simone gick hem efter ett tag. Vad har jag gjort sedan dess? Hm, inte ett jävla skit antar jag. Var ner på Donken med mamma men sen har jag nog inte gjort mycket, spelade lite tv-spel och så. Men eftersom att det är söndag så får man vara lat, höhöh. Iallafall, nu tänkte jag gå och lägga mig så jag orkar med att dansa och ha psykosocialtarbete imorgon. Vi hörs, puss och godnatt!


Tack Simone för igår och idag, jag älskar dig.
Postat av: Amanda

Besök gärna min blogg och min bloppis :)

2010-08-30 @ 11:22:12
URL: http://ajwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback