24/8

En kväll med Emma var något som jag verkligen behövde, som jag har saknat den människan. Det blev mycket skratt och skitsnack, som det alltid blir när man är med henne. Hon slingade mitt hår också så nu är jag blondie, jag gillar det faktiskt. Var rädd att det skulle se skitdumt ut eftersom att jag aldrig har varit blond förut men det blev riktigt bra. Sen när det var dags för mig att gå hem följde Emma med mig en bit på vägen, det var mysigt med en kvällspromenad.

Idag var det som sagt första dagen i skolan, så jävla skönt att vara tillbaka. Vi började klockan tolv men jag åkte ner till Emma vid elva, vi kom för sent som vi alltid gör men det gjorde inte så mycket. Sen satt vi med våra mentorer som pratade om en massa skit som man egentligen inte orkar lyssna på, när det äntligen var slut chillade vi en stund på skolan. Träffade alla fina lärare. Sedan blev det en sväng på stan med Emma, Simone och Dennis. Köpte en blonderingsspray på H&M som tydligen ska vara jättebra så jag måste ju testa. Efter det drog Simone och Emma så jag och Dennis gick och satt oss med Ante och co en stund på Kärnan, åkte hem vid tjugo i fyra. Kom hem till en nybakad kladdkaka och massa underbara barn. Antes tjejkompis var här med sina tre barn, så jävla gulliga ungar. Jag är nog deras nya favorit, höhöh. Awesome! Aja, nu har jag ingenting mer att säga. Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Puss!

Postat av: Nathalie

du har så rätt så rätt..! tack gumman<3

2010-08-25 @ 14:50:03
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback