1/8

Nu är Storsjöyran över, det känns lite tråkigt men ändå skönt för nu behöver jag verkligen vila upp mig. Yran har varit helt okej men jag tycker ändå att förra året var mycket bättre. I år har jag sett lite av varje; Ingenting, Joel Alme, Maskinen, Johnossi, Markus Krunegård, Kent, Lars Winnerbäck och Presidenttalet. Lars Winnerbäck var helt underbar, som alltid. Han var utan tvekan det bästa under hela Yran, det nästbästa var att få träffa mina underbara 08or igen. Jag blir lika glad varje gång jag ser dom! Karusell har jag åkt också, någon som hette Batman, Flipper och Virvelvinden. Awesooome! Jag orkar inte berätta så mycket mer om Yran, förra året var som sagt mycket bättre. Men förhoppningsvis blir nästa år helt kanon, annars skiter jag i det.

Idag ska jag bara ta det lugnt och titta på film, har en massa filmer på datorn som jag ska se. My sisters keeper, The last song, 17 again och Reign over me. Nej, nu ska jag ta en dusch så att man ser ut som folk igen. Vi hörs sen eller en annan dag, beroende på om det finns något att skriva om. Puss och hej!



GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN PÅ 20-ÅRSDAGEN!!
jag älskar dig
, vi ses på fredag och då blir det party!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback