Städning.

Ibland är det kanske bra att vara deprimerad. För varje gång jag mår sämre än vanligt så städar jag. Nu har jag dammtorkat hela mitt rum, dammsugit och skurat golven, det känns riktigt bra. Ska bädda rent i sängen också men just nu är täckena, kuddarna och madrassen ute på balkongen för vädring. Ska bli riktigt skönt att sova i ett nystädad rum i en nybäddad säng, ska ta mig en dusch eller ett bad snart också och ha i hårinpackning och sen kanske jag gör en ansiktsmask. Efter det kommer jag må mycket bättre! Imorgon ska jag försöka ta mig iväg på praktiken också, det är sista dagen för den här veckan för på fredag är jag ledig. Då blir det middag hos Pepsi, grillat och potatissallad, kommer sitta fint i magen. Till det blir det även alkohol, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Fiia ville att jag skulle komma förbi henne så det kanske jag gör. Jag hade hoppats på att Anna skulle komma men det verkar inte bli så, tyvärr. Det suger verkligen för jag vill verkligen träffa henne, det är över ett år sen sist och det finns ju en anledning till att vi inte har träffats på så länge. Men det har vi lagt bakom oss så nu börjar vi om. Åååh, det gör mig så ledsen att hon inte kommer men vi lär vi ses en annan helg.

Nu ska jag duscha innan jag svettas ihjäl och sen är det Grey's Anatomy som gäller, vi hörs imorgon.
Ha en bra kväll. Puss och skepp ohoj! (Jag önskar att du kunde ändra dig och komma till mig, bästa vän)

Postat av: anna

babe, vi får ses en annan helg och den helgen ska vi ta igen ALLT vi missat på ett år! Jag älskar dig, min bästa vän <3

2010-04-29 @ 09:00:35
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback