Första dagen på praktiken.

Nu har jag kommit hem från praktiken, fick gå tidigare idag. Det har gått jättebra, barnen är jättesnälla men det är lite tråkigt att dom är så självständiga. Jag är ju inte van vid sånt eftersom att jag har varit på dagis dom andra gångerna, jag är van vid att barnen är beroende av en vuxen. När jag kom dit idag så pratade jag & Lisa först med Bengt som ska vara min handledare, tror jag och sen gick vi ut, jag satt och tittade på ett gäng tjejer som spelade något bollspel jag aldrig hört talas om förut. Sen gick vi in och åt mellis, efter mellanmålet spelade jag spel med några killar innan jag fick gå hem. Det var ganska mysigt! Så det här känns ganska bra.

Nu sitter jag hemma och gör ingenting, tänkte ringa Anna snart och övertala henne om att komma hit i helgen och fira Valborg med mig. Det är över ett år sen vi sågs sist pga en massa skit som hänt mellan oss men jag känner att det är dags att lägga det bakom mig. Efter allt vi har gått igenom tillsammans så känns det inte rätt att bara kasta bort allting. Hon kommer alltid att vara min andra halva. Det kan ingenting någonsin ändra på. SÅ ANNA, NU TYCKER JAG ATT DET ÄR DAGS ATT VI SES SÅ TA OCH PALLRA DITT ARSLE HIT PÅ FREDAG! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback