3/4

Sjukt fint väder ute! Kom precis hem från Coop, har varit med mamma och handlat. Idag blir det kalasgod middag, först toast & skageröra (det bästa som finns) och sen fläskfilé med potatisgratäng, bea och sallad. Mmhm, fan vad gott det kommer att bli. Ska kanske ta och baka något gott som man kan äta till efterätt, om jag orkar.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt och titta på tv/film. Imorgon ska jag iallafall kanske på badet med Emma och Mickis, har inte hört något mer så jag vet inte hur det blir ännu. Men det skulle vara kul, det var ett tag sen jag var där nu. Vi får se hur det blir!

Nu ska jag sätta mig på balkongen och ta en rök! Vi hörs senare kanske, om inte så ha en bra kväll. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback