25/4

Den här helgen har varit riktigt seg fast den har ändå gått sjukt fort, känns som om jag har sovit igenom den för helt plötsligt var det söndag och imorgon börjar min praktik. Skönt att jag börjar klockan ett, så att jag är pigg och glad när jag ska träffa barnen och personalen på Lillsjöskolans fritids. Jag ser fram emot det men det är ändå lite läskigt eftersom att jag aldrig har haft praktik på ett fritids förut men det kan väl inte vara så svårt?

Nästa helg kommer att bli bättre för då är det Valborg och om vädret tillåter så ska vi till Pepsi och grilla & dricka öl. Det kommer att bli nice och efter det lär det ju bli feeest, ska väl antagligen ner till Badhusparken och kika på brasan och träffa folk också men det tar vi då. Nu ska jag kolla på tv med mamma, hörs när vi hörs. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback