24/4

Fan vad klockan är mycket, tiden har bara runnit iväg idag och vad jag kan minnas så har jag inte gjort något alls idag. Sitter iallafall och tittar på Kopps nu med mamma och Ante, vilken jävla film alltså! Den är helt sjukt rolig och dom är verkligen ett gäng stolpskott. Sen ska jag försöka få med mig någon ner på Coop så vi kan köpa vit choklad och hallon, för jag & Ante kom på att vi ska baka muffins och det känns som om dom kommer att bli riktigt goda. Annars blir det lugnt ikväll, utelivet i Östersund suger. Neeej, nu ska jag ska jag tjata så mycket att dom blöder i öronen på dom, jag vägrar gå själv. Ha en bra kväll, puss och skepp ohoj!



DU ÄR SÅ, YEAH YEAH, WOW WOW!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback