23/4

Så otroligt skönt att sova så länge man vill, jag vaknade vid halv ett och var utvilad och på bra humör. Nu har jag precis duschat, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu. Ta tag i lite läxor eller kanske städa rummet? Ska kanske börja med salladen som vi ska ha till middagen så fort Ante och mamma kommer hem från affärn, idag blir det lövbiff och potatisgratäng, göttans! Senare ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska ringa Emma och höra vad hon tänkte hitta på ikväll, annars tänkte jag ha en lugn filmkväll med mig själv. Ska be Ante ladda hem Eight Below också, så jävla bra film och sen ska jag fan ta och se My sisters keeper som jag har tänkt att se varenda dag nu. Jag hoppas att alla har kul på Vårforum, jag hade också velat vara där men plånboken säger ifrån. Det suger! Men nu ska jag trösta mig med en cigg och sen ska jag ta mig något att äta, magen skriker efter mat. Ha en bra fredag! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback