22/4

Gött, nu har man fixat praktik också. Ska vara på Lillsjöskolans fritids och jag har världens skönaste arbetstider, börjar ett och slutar fem så då får jag sooovmorgon och vem gillar inte det? Ska på skolan på måndag vid halv ett så skulle Lisa skjutsa dit mig så snäll som hon är.

Nu är jag hemma och chillar, är så sjukt trött att jag inte orkar göra något plus att det är ganska kallt ute. Jag tror att jag ska dammsuga mitt rum och dammtorka om jag orkar så vi får se. Nu har jag fan ingenting mer att skriva så jag kanske skriver mer sen om jag har något vettigt att berätta, annars skriver jag imorgon eftersom att jag måste skriva minst en gång per dag, annars mår jag dåligt. Hahah! Jaja, ha en bra dag. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback