21/4

Först och främst måste jag bara säga, fyfan vilket jävla väder! Det snöar och det är inte lite heller, nu blir jag verkligen deprimerad. Jag som trodde att vi skulle få fint väder nu med sol och värme, inte en massa skitsnö! Jag funderar stark på att gå i ide och sen kan ju någon väcka mig när det här är över? Men nog om detta väder, jag skulle egentligen ner på skolan idag och prata med några lärare men imorse när jag vaknade hade jag en sprängande huvudvärk, kändes som om skallen skulle explodera vilken sekund som helst. Så jag somnade om och vaknade typ halv två, riktigt skönt att få sova ut. Nu ska jag snart ta mig en dusch eller kanske ett bad, egentligen hatar jag att bada, det är så sjukt tråkigt men det skulle vara skönt. Senare ska jag ta och se My sisters keeper som jag egentligen tänkte se igår men glömde bort och sen ikväll är det Grey's Anatomy! Men nu ska klä av mig naken och bli blöt. Vi hörs när vi hörs, ha det så bra. Puss och kram!




VAFAN!? JÄVLA SKITSNÖ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback