20/4

Idag har jag först varit på skolan och suttit och väntat på en lärare som aldrig kom i två timmar, sen blev jag less och gick. Då kom mamma ner på stan så vi gick runt lite, köpte mig en ny BH och matchande trosor och så köpte jag mig ett linne. Sen vid halv ett åkte jag, mamma och Ante till Lugnvik för att kolla på en lägenhet åt Ante. Den var jättefin, en ganska stor etta. Så nu ska han bara skriva på kontrakten och sen flyttar han dit, kommer att bli lite tomt här hemma utan honom men ändå skönt på ett sätt. Nu är det bara jag som ska ha en lägenhet så att jag får flytta härifrån! Efter vi var klar i Lugnvik så tog jag och Ante bussen till Sängjätten för att kolla på en säng, jag vill också ha en ny säng, så jävla sköna sängar där. Nu är jag hemma och har precis ätit lite sallad, sjukt gött! Jag är så sjukt trött så ikväll blir det bara lugnt, ska ta och titta på My sisters keeper, tänkte jag. Och sen ska jag sooooova. Mmmhm, gött!

Nu ska jag iallafall försöka städa lite på rummet för det kan verkligen behövas ser jag nu, i hörlurarna spelas just nu Johan Alander - Vägen hit, förjävla fin låt. Fast jag gillar alla Johan's låtar. Nej, nu har jag inte tid med det här längre. Vi hörs sen. SKEPP OHOJ och allt sånt där annat coolt.

JUST DET, GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ NAMNSDAGEN.
ÄNTLIGEN ÄR EMELIE-DAGEN TILLBAKS, DET ÄR NICE!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback