15/4

Idag är jag hemma från skolan, mådde inte alls bra imorse. Huvudet kändes tungt, jag orkade knappt röra kroppen och så kändes det som om jag hade feber - Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu för det har jag fan inte tid med. Nu känner det lite bättre men jag känner mig fortfarande lite hängig, ska ta mig en dusch eller ett bad snart så får vi se om det gör saken bättre. Ikväll är det Ghost Whisperer också, som jag har längtat, det är fan en evighet mellan programmen, en hel vecka. Men nu är det äntligen torsdag och då betyder det att det är fredag imorgon och helg, vad händer i helgen gott folk? Något roligt? Jag vill göra något riktigt kul för det var verkligen länge sen nu men i den här stan finns det väl ingenting "riktigt kul", skitstad.

Jag vill åka bort ett tag men vart ska jag åka? Det är ju inte precis så att jag är miljonär, tyvärr :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback