14/4

Sitter just nu och letar praktik för fullt, det är lite akut nu eftersom att den börjar på måndag men förhoppningsvis har jag ett ställe. Bara dom kunde svara i telefonen! Sen blir det skola och fritidskunskap, börjar tolv så det är ju skönt. Efter skolan ska jag på stan med Becck och hennes syster om det inte spöregnar.

Becck kom förbi en sväng igårkväll, hon behövde prata av sig lite och självklart ställer jag upp. Vi åkte en sväng till Raggarn och köpte cigg, hon har ju tagit körkortet nu och det gillar vi! Det var riktigt skönt att umgås lite med henne och bara prata, det var sjukt länge sen vi gjorde det nu. Det måste bli en ändring nu.

Men vi hörs när jag kommer hem från skolan/stan, ha en bra dag. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback