10/4

Det var ganska bra kväll igår men det brukar ju alltid bli bra när man har roligt folk omkring sig. Men det blev inget krogbesök för någon av oss, vi satt här hela tiden och lyssnade på musik och bara pratade. Vid två-tiden åkte Ante, Dennis, Magda och Patrik till Torvalla på efterfest. Då gick jag och la mig för jag kände ingen ork till att åka dit när jag ändå redan var hemma, det är lite svårt att ta sig därifrån mitt i natten.

Idag har jag bara tagit det lugnt, tittat på tv och chillat. För några timmar sen gick jag och mamma ner på Donken och köpte mat, det var riktigt gott. Jag ska ju egentligen sluta att äta sådan skitmat men ibland är det fan svårt men nu ska jag ta mig i kragen och äta nyttigare för man mår ju bättre psykiskt då och det är ju det jag vill uppnå. Men nu ska jag fortsätta kolla på Millenium - Flickan som lekte med elden, efter det blir det Brottskod försvunnen, jag älskar det! Men vi hörs imorgon, puss och god kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback