15.33

Nu är det söndag igen och helgen har varit kanon. I fredags slutade jag vid fem och då tog jag bussen till Victoria för att sedan åka vidare hem till oss i Brunflo. Vi lagade tacos och därefter begav sig Viktor till Daniel i Torvalla så jag och Vic fortsatte kvällen med massa tjejsnack, tittade på tv och internetshoppade lite. Det blev nya sängkläder, handdukar och två sjukt fina korgar (dock kommer inte korgarna förrän i januari men vad gör det?). Igår tog vi det mest bara lugnt under dagen, låg mest bara på soffan och glodde på tv. Till middag gjorde vi hemmagjord pizza och eftersom att det var kladdkakans dag så blev det en nutellakladdkaka och jävlar vad god den var, det måste ha varit den godaste kakan jag har ätit i hela mitt liv, och så otroligt simpel med endast tre ingredienser. Den kommer jag att göra flera, flera gånger. Till kladdkaken tittade vi på Hunger Games - Mockingjay Part 1  så nu längtar jag så grymt mycket till nästnästa helg får då drar vi ihop ett gäng brudar och ser nästa film på bio. Can't wait! Efter filmen gick vi bort till Moa och Pehr för att provsitta deras nya soffa och snacka lite skit. Åh, vad jag längtar tills våran soffa kommer. Till veckan ska vi dessutom iväg och kolla på ny säng. YEEEY!
 
Idag har vi tvättat och städat, sånt där typiskt söndagsgöra. Så nu är det rent och fint här, alla kläder är rena och sängen är renbäddad. Finfint! Viktor har dock migrän nu så han ligger i sängen och försöker vila bort den, lillgubben min. Jag tänkte att jag ska titta ikapp lite på alla serier som har börjat nu igen i höst. Men först ska jag pussa lite på mitt hjärta och ta en rök. På återseende!
 
 
Idag är det dessutom fars dag och som varje år numera så tittar jag upp mot himlen och säger grattis till min älskade pappa som svävar där bland molnen. Jag saknar dig så otroligt mycket och skulle kunna göra allt för att få ha dig här. Jag älskar dig och hoppas att du har det bra, vart du än är. Jag fortsätter att tro på att vi en dag kommer att vara tillsammans igen och då släpper jag dig aldrig.
Grattis på fars dag, ännu en gång, min älskade ängel.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback