11.40

Igår var vi äntligen iväg för att hämta våran nya soffa och jäklar vilken skillnad det blev. Nu har vi ett nytt vardagsrum och jag kunde inte vara mer nöjd. Nu är det bara nya sängen som fattas och den borde komma snart. Efter att vi hade fixat med soffan och skickat iväg den gamla med Anton så åkte vi in till stan en sväng för att plocka upp mamma och Ante. Väl hemma i Brunflo packade vi upp det vi hade handlat och sedan begav vi oss till Chili för att äta middag. Deras buffé är så sjukt god och vi alla åt tills vi knappt kunde ta oss därifrån. När vi kom hem till oss drack vi någon öl och spelade Buzz. Det var sjukt roligt att vi lite kvalitetstid med min mamma och storebror, det var extra roligt att dom ville komma till Brunflo och hälsa på också. Vid halv tio tog dom bussen in till stan och vi tog det bara lugnt innan mina ögon blev alldeles för tunga, jag gick och la mig medans Viktor kollade på någon serie.
 
Idag är det första advent och nu börjar det verkligen närma sig jul. Jag tycker mycket mer om tiden innan julafton än själva dagen. Idag vet jag inte vad som händer, jag skulle behöva hitta ett par julgardiner till varadagsrummet. Jag glömde helt bort att titta efter det igår när vi var på Dollar. Typikst. Jag får se när min kära sambo tänkte kliva upp idag, om vi kanske kan åka in för att kolla efter det, men det återstår att se. I eftermiddag ska vi iallafall tvätta, det är det enda som egentligen står på agendan.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback