17.25

Idag var det sista dagen som anställd på Kärvens förskola men jag kommer att jobba lite i sommar ändå. Om allting går som jag vill så har jag anställning där igen till hösten så det är bara att hålla tummarna nu. Idag har vi haft midsommarfirande på jobbet, barnen fick själva bestämma hur midsommarstången skulle se ut och den blev hur fin som helst. Chefen bjöd dessutom på tårta. Efter jobbet åkte vi på ICA Maxi för att handla lite och hämta tårta. Det är en väldigt fin affär som skickat ut en gåvekupong på tårta på ett värde av 140 kr. När jag kom hem fortsatte jag att baka och snart är jag äntligen klar, den sista kakan ska bara svalna så ska jag lägga på glasyren.
 
Imorgon fyller jag 25 år och jag har faktiskt ingen ångest över det, än. För första gången på många år känner jag mig faktiskt jättepirrig i magen över att fylla år. Det känns som om det kommer att bli en väldigt bra födelsedag och jag får spendera den med människor jag tycker väldigt mycket om. Att det dessutom är midsommarafton är ett stort plus. 
 
Nej, nu ska vi ta och göra någon mat och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Adjö.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback