11.49

Det börjar närma sig en stor förändring i mitt liv, en förändring som jag aldrig tidigare har varit med om. Det pirrar i magen men samtidigt känns det lite läskigt då detta är helt okänt för mig. Men trots det känner jag mig otroligt lycklig. Jag är ledig idag och lönen kom några dagar tidigare så alla räkningar är betalda. Skönt som fan då jag inte kommer att ha någon tid alls att fixa med sånt på fredag. Sjukt uttråkad är jag också men jag tänkte gå en sväng till mamma om ett tag och prata lite vett i min bror. Närå, men jag måste iallafall prata med honom om lite viktiga saker. Jag kan ju alltid hoppas på att mamma bjuder på lunch också. Näe, nu ska jag duscha. Adjö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback