22.52

Äntligen börjar det se ut som ett hem, mitt hem. Pepsi har hjälpt mig att sätta upp foton och den nya spegeln på väggen. Världens bästa granne! Jag har köpt en ny tv och införskaffat mig en whiteboard-tavla som är ungefär som en almanacka, bästa köpet på länge må jag säga, 99 kr på Expo. Nu är det bara lite småsaker som ska fixas, målning av lite möbler och få allt det där som är fel åtgärdat, sedan kan jag bara njuta av livet i min fina tvåa. 
 
Idag har jag och Victoria varit i stan och på ICA Kvantum för att uträtta en massa ärenden. Det är fint nu när vi båda har en cykel att glida runt på. Efter det har vi bara suttit i min soffa och tittat på tv och pratat skit. Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon är det jobb som gäller. Jag börjar dock bli förkyld men jag hoppas att det går över snart.
 
Förutom detta så känner jag just nu en saknad efter Sundsvall. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback