16/10

Denna dag har varit riktigt bra, måste jag säga. Jag fick spendera den med två av dom absolut bästa killarna jag vet, Mikael och Lars. Först blev det Nintendo 64 och Mario Kart med Lars, som vanligt fick jag däng men dock var jag mycket bättre än förut. Sedan kom Mikael förbi och då åkte vi till Birsta för att äta lunch, när vi ätit åkte vi tillbaks till L för att dricka kaffe och därefter åkte jag och M hem till honom en sväng innan det var dags för mig att gå och handla för att sedan åka hem till Petersvik. Nu ligger jag i sängen och funderar på en dusch, efter det tänkte jag nog bara chilla om inte kvällen har något bättre att erbjuda. Fast efter att ha fått umgåtts med dom där två så är jag rätt nöjd, fast Anna får ju gärna komma hem från Joel nångång också. Nej, en dusch var det ja. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback