23/7

I fredag kom jag till Östersund igen, det bjöds på smörgåstårta till middag. Victoria kom hit för att tagga utgång, vi drog ner på stråket som hade premiär och fan vad jag älskar det. Jag älskar att Östersund äntligen lever, jag älskar alla människor, jag älskar allt som har med stråket och Storsjöyran att göra. Blev ännu en utgång i lördags, söndags var det vilodag och igår blev det någon öl med Simone på stråket, avslutade kvällen med några öl hos Niclas. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, jag skulle vilja ut men ingen verkar vara taggad på det. Tråkfolk!
 
Imorgon blir det iallafall bad på dagen och sedan utgång på kvällen. Nu ska jag försöka plugga lite så jag slipper tänka på det resten av veckan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback