20/1

I fredags var det utgång för att fira Victoria som fyllt år. Vi började hos Lina, ett härligt gäng, dock dök det upp några riktigt rötägg som inte vet vad respekt är men vi lät inte dom förstöra vår kväll. Vid tolvtiden begav vi oss in mot stan och krogen, i vanlig ordning blev det Cuprum. Jag fick träffa två utav mina saknade släktingar från Göteborg, Anders och Christian, det gjorde kvällen ännu bättre. Annars var det väl inte sådär jättreroligt på krogen. Bäst var väl efteråt när jag fick äta efterlängtad fyllemat, cheeseburgare och hotwings. Efter det fick jag skjuts hem, väl hemma blev det lite mer fyllekäk, denna gång en semla och lite cola innan jag somnade gött.
 
Underbart skönt var det att vakna igårmorse och inte vara det minsta bakis, tur att man tog det rätt lugnt på fredagen. Jag låg i sängen mest hela dagen framför serier och film, kände inte för att göra något överhuvudtaget och det är skönt med såna dagar.
 
Idag har jag försökt plugga men det har inte gått så bra för som vanligt är allting annat intressantare.Tänker dock ge mig fan på att detta uppdrag ska in innan jag går och lägger mig. Har även städat lite på rummet, packat upp väskan och lagt undan alla kläder som tog upp halva sängen. Nu ska jag fortsätta läsa i boken, som jag har tagit paus ur efter varje rubrik. Det går framåt, sakta men säkert.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback