Du var den som fick mig le som om det gällde livet.

Detta inlägg kommer att handla om en vän som för ett tag sedan gick in ett förhållande och detta gjorde att man glömdes bort. Han brukade vara den jag kunde ringa bara för att prata av mig, i timmar kunde vi sitta där och prata om precis allt. Att smsa med honom var helt meningslöst för det kunde ta timmar innan man fick svar och det kunde göra mig så less men just nu kan jag inte göra annat än att le. Han brukade få mig att skratta, han brukade ta fram gitarren och spela låtar han skrivit själv, jag saknar den rösten som kunde få mig att smälta. Men jag hoppas att du är lycklig med henne och att du känner att du har hittat rätt. Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar min vän.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback