Idag är jag rätt nöjd över mig själv.

Som om inte allt springande under dagen räckte, ikväll har jag rensat bland mina kläder. Lagt ut mycket för säljes på Facebook men även gjort en stor hög som ska skänkas till människor som behöver dom mer än mig, så en god gärning har jag gjort idag. Imorgon ska jag forsätta mitt rensande, skönt att bli av med kläder jag känner att jag aldrig kommer att använda igen, dom tar ju bara en massa plats i byrå och garderob, man måste ju få plats med allt det nya också. Det kom ju även ett paket till mig med kläder häromdagen, lite koftor, underkläder och toppar. Märks att jag har mensvecka för jag är alltid mer effektiv och rastlös under denna vecka men jag får ju någonting gjort en vecka i månaden iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback