Tidsfördriv.

Namn: Emelie
Ålder: 22
Längd: 1.66
Sko-storlek: 37
Född: 900619
Bor: Östersund
Gör just nu: Lyssnar på musik och svarar på frågor

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, social, omtänksam
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Rastlös, envis, oordningsam
Vad är du rädd för: Att bli lämnad ensam kvar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv
Det roligaste jobbet du haft/har: Campus förskola
Har du körkort och egen bil: Nej
När tod du ditt körkort: Har inget körkort
När grät du senast: För någon dag sedan
När skrattade du senast: Idag
Vem åkte du bil med sist: Bengan
Vem åt du mat med sist: Anna och Bengan
Vem sov du hos sist: Anna
Vem sov hos dig sist: Anna
Vad var du rädd för när du var liten: Minns ej
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Snickare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag förlorade min pappa
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner och min familj
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket
Har du någonsin sportat: Nej
Någon du ser upp till: Min farmor
Vad finns alltid i din handväska: Använder sällan handväska
Har du varit utomlands någon gång: Yepp
Vilken plats var finast: -
Största stad/städer du varit i: Stockholm, Göteborg, Rhodos

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Ja
Rökt: Ja
Snusat: Ja
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Båda
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara sig själv 
Finaste komplimang du fått: "Du är världens finaste människa och har en personlighet som gör dig unik"
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du någonsin fejkat en orgasm: Har jag säkert
Hur många sex-partners har du haft: Det håller jag för mig själv 

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Det beror på
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller Öl: Det är olika
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Hårfärgen har ingen betydelse
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback