28/9

Idag har jag sett alldeles för mycket grönsaker. Jag hade ingen aning om det fanns så mycket. Så idag har vi haft Livsmedelskunskap med inriktning på grönsaker och rotfrukter. Imorgn blir det samma sak förutom att då handlar det om frukt, bär, nötter och kryddor. Det är faktiskt intressant på något sätt, man lär sig mycket nytt. Men det var inte enkelt att hålla sig vaken i en timme under en film som handlade om alla möjliga grönsaker och vad man kunde göra med dom, plus att jag blev väckt klockan sex imorse av en pratglad vän. Förstår inte ens varför jag svarade. Så ikväll blir det en tidig kväll. Ska titta på Never let me go ikväll tror jag. Annars så blir det nog Bridesmaids. Tittade på The Roommate igår också. Helt okej film men det blev lite överdrivet efter ett tag, tycker jag. Inte en film jag skulle se två gånger men den var ändå värd att se en gång. Den får 2.5/5 av mig. Nu ska jag ringa en vän! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback