17/6

Idag var jag uppe strax efter åtta, trött som ett as eftersom att Johan höll mig vaken inatt. Hoppade iaf in i duschen och sedan gick jag ner på Lillänge med mamma och handlade. Farmor skulle komma in och fira mig så jag tänkte att det var lika bra att ta allt firande idag. När vi hade handlat satte jag mig vid datorn en stund och sedan tvn. Vid tolvtiden gick jag ner på stan då jag skulle ha ett möte med jobbcoachen klockan ett. Jag lämnade tillbaka bikinin jag köpte häromdagen och fyndade istället en kofta och ett par trosor på Gina Tricot. Sedan var det dags för möte som gick jättebra. Jag är riktigt nöjd över mitt val av jobbcoach så nu känns det verkligen som att allting går framåt. Efter mötet mötte jag upp Monia och Hugo, jag ska ha Hugo hos mig hela helgen vilket känns underbart. Jag frågade henne i veckan om jag fick kidnappa honom i helgen och det fick jag. Tur var väl det eftersom att mina fina har lämnat mig för äventyr. När vi kom hem kom mormor och farmor så då åt vi tårta och så. Efter det gick vi ut och lekte, var en sväng på Coop och lekte ännu mer, vi var ute i flera timmar. Ungen vägrade gå in men när det var dags för mat så var han så snäll och följde med in. Till mat åt vi grillat, potatisgratäng, sallad och beasås. Det var gott som fan men det är klart då jag hade valt maten. När vi hade ätit flängde pojken runt innan vi la oss i soffan och tittade på Emil i Lönneberga. Min lilla ängel var så trött att han somnade efter halva filmen, tur att klockan var runt åtta då och inte alltför tidigt. Nu tittar jag på Jerry Maguire och efter den filmen ska jag gå och lägga mig. Jag är så trött att ögonen nästan går i kors.

Imorgon ska jag, Hugo och Ante på Storsjöbadet. Det ska bli hur mysigt som helst att få göra något sådant med den trollungen. Efter badet vet jag inte vad vi gör, det beror på hur trött Hugo är efteråt. Men vi kanske går ut och leker eller något sådant. Kanske går upp till Björkbackaparken. Nej, nu ska jag hänga med i filmen. Vi hörs imorgon! Puss.
Postat av: Gustavheidi

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-07-22 @ 07:35:17
URL: http://gustavheidi.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback